ইব্ৰাহীম(আ:ছা:): ইছলামৰ মূল ৰাছুল
Abraham: Original Messenger of Islam
(টোকা:তলত গুগলৰ পৰা যেনেকৈ পোৱা হৈছে ঠিক তেনেদৰে ইয়াত অনুবাদ কৰি দিয়া হৈছে। গতিকে মূল ইংৰাজী চাই ল'ব।)
One of the prevalent myths is that Muhammad was the founder of Islam. Although Islam, total submission to God alone, is the only religion recognized by God since the time of Adam (3:19, 3:85), Abraham is reported in the Quran as the first user of the word "Islam" and the one who called us "Muslims" (22:78). Abraham's exemplary submission to God is demonstrated by his famous willingness to sacrifice his only son, Ismail, when he thought that that was God's command. As it turns out, such a command was in fact from Satan.
God Never Ordered Abraham to Sacrifice His Son
God is the Most Merciful. He never violates His own law (7:28). Any person who believes that the Most Merciful ordered Abraham to kill his son cannot possibly make it to God's Heaven. Such evil thought about God is grossly blasphemous. Nowhere in the Quran do we see that God ordered Abraham to kill his son. On the contrary, God intervened to save Abraham and Ismail from Satan's plot (37:107), and He told Abraham: "You believed the dream" (37:105). Undoubtedly, it was a dream inspired by Satan. God's irrevocable law is: "God never advocates sin" (7:28)
Millat Ibrahim
Islam is called "Millat Ibrahim" (The Religion of Abraham) throughout the Quran (2:130, 2:135; 3:95; 4:125; 6:161; 12:37-38; 16:123; 21:73; 22:78). Moreover, the Quran informs us that Muhammad was a follower of Abraham (16:123).
Due to a general unawareness of the fact that Abraham was the original messenger of Islam, many so-called Muslims challenge God: "If the Quran is complete and fully detailed (as claimed by God), where can we find the number of Rak`ahs (units) in each contact prayer (Salat)?" We learn from the Quran that all religious practices of Islam were already established before the Quran's revelation (8:35, 9:54, 16:123, 21:73, 22:27, 28:27). Verse 16:123 is direct proof that all religious practices in Islam were intact when Muhammad was born. Muhammad was enjoined to "follow the religion of Abraham." If I ask you to buy a color TV, it is assumed that you know what a color TV is. Similarly, when God enjoined Muhammad to follow the practices of Abraham (16:123), such practices must have been well known.
Another proof of divine preservation of the Islamic practices given to Abraham is the "Universal Acceptance" of such practices. There is no dispute concerning the number of Rak`ahs in all daily prayers. This proves the divine preservation of Salat.
The Quran deals only with practices that were distorted. For example, the distorted ablution is restored in 5:6 to its original four steps. The tone of voice during the contact prayers (Salat) was distorted - many Muslims pray silently. This was corrected in the Quran, 17:110. The fasting during Ramadan was modified in the Quran to allow intercourse during the night (2:187). Zakat is restored in 6:141, and Hajj is restored to the four correct months.rk.
।।।
গুগলৰ পৰা অনুবাদ:
ইব্ৰাহীম: ইছলামৰ মূল ৰাছুল
ইয়াৰে এটা প্ৰচলিত মিথ হ’ল মহম্মদ ইছলামৰ প্ৰতিষ্ঠাপক আছিল। যদিও ইছলাম, কেৱল ঈশ্বৰৰ ওচৰত সম্পূৰ্ণ বশৱৰ্তী হোৱা, আদমৰ সময়ৰ পৰা ঈশ্বৰে স্বীকৃতি দিয়া একমাত্ৰ ধৰ্ম 📍১(৩:১৯, ৩:৮৫), ইব্ৰাহামক কোৰআনত "ইছলাম" শব্দটোৰ প্ৰথম ব্যৱহাৰকাৰী আৰু এজন হিচাপে ৰিপৰ্ট কৰা হৈছে যি আমাক "মুছলমান" বুলি মাতিছিল (২২:৭৮)। ঈশ্বৰৰ ওচৰত অব্ৰাহামৰ দৃষ্টান্তমূলক বশৱৰ্তী হোৱাৰ প্ৰমাণ তেওঁৰ একমাত্ৰ পুত্ৰ ইছমাইলৰ বলিদান দিবলৈ তেওঁৰ বিখ্যাত ইচ্ছাই প্ৰমাণ কৰে, যেতিয়া তেওঁ ভাবিছিল যে সেইটোৱেই ঈশ্বৰৰ আজ্ঞা। দেখা গৈছে যে এনে আজ্ঞা আচলতে চয়তানৰ পৰা আছিল।
ঈশ্বৰে কেতিয়াও অব্ৰাহামক নিজৰ পুত্ৰক বলিদান দিবলৈ আদেশ দিয়া নাছিল
ঈশ্বৰ পৰম দয়ালু। তেওঁ কেতিয়াও নিজৰ বিধান উলংঘা নকৰে (৭:২৮)। যিজন ব্যক্তিয়ে বিশ্বাস কৰে যে পৰম দয়ালুজনে অব্ৰাহামক তেওঁৰ পুত্ৰক হত্যা কৰিবলৈ আদেশ দিছিল, তেওঁ সম্ভৱতঃ ঈশ্বৰৰ স্বৰ্গত উপনীত হ’ব নোৱাৰে। ঈশ্বৰৰ বিষয়ে এনে দুষ্ট চিন্তাই অতিশয় নিন্দা কৰে। কোৰআনৰ ক’তো আমি দেখা নাপাওঁ যে ঈশ্বৰে ইব্ৰাহামক তেওঁৰ পুত্ৰক হত্যা কৰিবলৈ আদেশ দিছিল। ইয়াৰ বিপৰীতে ঈশ্বৰে অব্ৰাহাম আৰু ইছমাইলক চয়তানৰ ষড়যন্ত্ৰৰ পৰা ৰক্ষা কৰিবলৈ হস্তক্ষেপ কৰিছিল
📍২-(৩৭:১০৭), আৰু তেওঁ অব্ৰাহামক কৈছিল: "আপুনি সপোনটোত বিশ্বাস কৰিলে" (৩৭:১০৫)। নিঃসন্দেহে চয়তানৰ দ্বাৰা অনুপ্ৰাণিত হোৱা এটা সপোন আছিল। ঈশ্বৰৰ অপ্ৰত্যাহাৰযোগ্য বিধান হ'ল: "ঈশ্বৰে কেতিয়াও পাপৰ পোষকতা নকৰে" (৭:২৮)
➡️মিল্লাত ইব্ৰাহিম(তলত ২:১৩৫আয়াতৰ টোকা বিশেষ
ইছলামক সমগ্ৰ কোৰআনত "মিল্লাত ইব্ৰাহিম" (ইব্ৰাহামৰ ধৰ্ম) বুলি কোৱা হৈছে
📍৩-(২:১৩০, ২:১৩৫; ৩:৯৫; ৪:১২৫; ৬:১৬১; ১২:৩৭-৩৮; ১৬:১২৩; ২১:৭৩)। ;২২:৭৮)। তদুপৰি কোৰআনে আমাক জনাইছে যে মহম্মদ ইব্ৰাহামৰ অনুগামী আছিল (১৬:১২৩)।
ইব্ৰাহীম যে ইছলামৰ মূল ৰাছুল আছিল সেই বিষয়ে সাধাৰণ অজ্ঞাততাৰ বাবে বহুতো তথাকথিত মুছলমানে ঈশ্বৰক প্ৰত্যাহ্বান জনায়: "যদি কোৰআন সম্পূৰ্ণ আৰু সম্পূৰ্ণ বিশদ (ঈশ্বৰে দাবী কৰা মতে) হয়, তেন্তে আমি ৰাকৰ সংখ্যা ক'ত বিচাৰি পাম` প্ৰতিটো সংস্পৰ্শ নামাজত (চালাত) ahs (ইউনিট)?" আমি কোৰআনৰ পৰা শিকিছো যে ইছলামৰ সকলো ধৰ্মীয় পদ্ধতি ইতিমধ্যে কোৰআনৰ ওহী হোৱাৰ আগতেই প্ৰতিষ্ঠিত হৈছিল 📍৪-(৮:৩৫, ৯:৫৪, ১৬:১২৩, ২১:৭৩, ২২:২৭, ২৮:২৭)। ১৬:১২৩ পদটো প্ৰত্যক্ষ প্ৰমাণ যে মহম্মদৰ জন্মৰ সময়ত ইছলামৰ সকলো ধৰ্মীয় প্ৰথা অক্ষত আছিল। মহম্মদক "ইব্ৰাহামৰ ধৰ্ম অনুসৰণ" কৰিবলৈ আদেশ দিয়া হৈছিল। যদি মই আপোনাক এটা ৰঙীন টিভি কিনিবলৈ কওঁ, তেন্তে ধৰি লোৱা হৈছে যে আপুনি ৰঙীন টিভি কি জানে। একেদৰে যেতিয়া ঈশ্বৰে মহম্মদক ইব্ৰাহামৰ আচাৰ-ব্যৱহাৰ অনুসৰণ কৰিবলৈ আজ্ঞা দিছিল (১৬:১২৩) তেতিয়া এনে আচাৰ-ব্যৱহাৰ নিশ্চয় সকলোৰে পৰিচিত আছিল।
ইব্ৰাহামক দিয়া ইছলামিক আচাৰ-ব্যৱহাৰৰ ঐশ্বৰিক সংৰক্ষণৰ আন এটা প্ৰমাণ হ'ল এনে আচাৰ-ব্যৱহাৰৰ "সাৰ্বজনীন গ্ৰহণযোগ্যতা"। সকলো দৈনিক নামাজত ৰাকাহৰ সংখ্যা সম্পৰ্কে কোনো বিবাদ নাই। ইয়াৰ দ্বাৰা ছালাতৰ ঐশ্বৰিক সংৰক্ষণ প্ৰমাণিত হয়।
।।।যোগোতালে: ৰফিকে।।।
ওপৰত দিয়া আয়াতবোৰ তলত চাওঁক:
📍১-(৩:১৯, ৩:৮৫).
৩:১৯
إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ إِلَّا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ ۗ وَمَنْ يَكْفُرْ بِآيَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِيعُ الْحِسَابِ
নিশ্চয় ইছলামেই আল্লাহৰ ওচৰত একমাত্ৰ দ্বীন; আৰু যিসকলক কিতাব প্ৰদান কৰা হৈছিল সিহঁতে কেৱল-মাত্ৰ পৰস্পৰ বিদ্বেষবশতঃ সিহঁতৰ ওচৰত জ্ঞান অহাৰ পিছতো মতানৈক্য কৰিছিল। আৰু যিয়ে আল্লাহৰ আয়াতসমূহৰ লগত কুফৰী কৰিব তেন্তে নিশ্চয় আল্লাহ দ্ৰুত হিচাপ গ্ৰহণকাৰী।
.
৩:৮৫
وَمَنْ يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ
আৰু যিয়ে ইছলামৰ বাহিৰে আন কোনো দ্বীন সন্ধান কৰিব তাৰ পৰা কেতিয়াও সেয়া গ্ৰহণ কৰা নহ’ব আৰু সি পৰকালত ক্ষতিগ্ৰস্তসকলৰ অন্তৰ্ভুক্ত হ’ব।
।।।
📍২-(৭:২৮, ৩৭:১০৭, ৩৭:১০৫).
৭:২৮
وَإِذَا فَعَلُوا فَاحِشَةً قَالُوا وَجَدْنَا عَلَيْهَا آبَاءَنَا وَاللَّهُ أَمَرَنَا بِهَا ۗ قُلْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَأْمُرُ بِالْفَحْشَاءِ ۖ أَتَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ
আৰু যেতিয়া সিহঁতে কোনো অশ্লীল আচৰণ কৰে তেতিয়া কয়, ‘আমি আমাৰ পূৰ্বপুৰুষসকলক এইদৰেই কৰা পাইছো, আৰু আল্লাহেও আমাক এইটোৱেই কৰাৰ নিৰ্দেশ দিছে’। কোৱা, ‘আল্লাহে কেতিয়াও অশ্লীলতাৰ নিৰ্দেশ নিদিয়ে। তোমালোকে আল্লাহৰ বিষয়ে এনে কথা কোৱা নেকি যিটো তোমালোকে নাজানা’?
.
৩৭:১০৭
وَفَدَيْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِيمٍ
আৰু আমি তেওঁক মুক্ত কৰিলো এটা মহা কুৰবানীৰ বিনিময়ত।
.
৩৭:১০৫
قَدْ صَدَّقْتَ الرُّؤْيَا ۚ إِنَّا كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ
‘তুমি দেখোন সপোনৰ আদেশ সঁচাই পালন কৰিলা! নিশ্চয় এইদৰেই আমি সৎকৰ্মশীল সকলক পুৰস্কৃত কৰো’।
।।।
📍৩-(২:১৩০, ✔️২:১৩৫-৩৭; ৩:৯৫; ৪:১২৫; ৬:১৬১; ১২:৩৭-৩৮; ✔️১৬:১২৩; ২১:৭৩ ;✔️২২:৭৮)। তদুপৰি কোৰআনে আমাক জনাইছে যে মহম্মদ ইব্ৰাহামৰ অনুগামী আছিল (১৬:১২৩):
২:১৩০
وَمَنْ يَرْغَبُ عَنْ مِلَّةِ إِبْرَاهِيمَ إِلَّا مَنْ سَفِهَ نَفْسَهُ ۚ وَلَقَدِ اصْطَفَيْنَاهُ فِي الدُّنْيَا ۖ وَإِنَّهُ فِي الْآخِرَةِ لَمِنَ الصَّالِحِينَ
আৰু যিয়ে নিজকে নিৰ্বোধ বনাইছে তাৰ বাহিৰে ইব্ৰাহীমৰ মিল্লাতৰ পৰা আন কোনে বিমুখ হ’ব পাৰে? আৰু নিশ্চয় আমি পৃথিৱীত তেওঁক মনোনীত কৰিছো আৰু আখিৰাততো তেওঁ সত্কৰ্মশীলসকলৰ অন্যতম।
.
২:১৩৫
وَقَالُوا كُونُوا هُودًا أَوْ نَصَارَىٰ تَهْتَدُوا ۗ قُلْ بَلْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۖ وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
আৰু সিহঁতে কয়, ‘তোমালোকে ইয়াহূদী বা নাছাৰা হৈ যোৱা, সঠিক পথ পাবা’। কোৱা, ‘বৰং আমি একনিষ্ঠ হৈ ইব্ৰাহীমৰ মিল্লাতৰ অনুসৰণ কৰিম; আৰু তেওঁ মুশ্বৰিকসকলৰ অন্তৰ্ভুক্ত নাছিল’।
(See Note 2:135: https://muktabulraf.blogspot.com/2022/07/submission-islam-abrahams-religion.html)
.
✔️৩:৯৫-৩৭
قُلْ صَدَقَ اللَّهُ ۗ فَاتَّبِعُوا مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
কোৱা, ‘আল্লাহে সত্য কৈছে। সেয়ে তোমালোকে একনিষ্ঠভাৱে ইব্ৰাহীমৰ মিল্লাতৰ অনুসৰণ কৰা, আৰু তেওঁ মুশ্বৰিকসকলৰ অন্তৰ্ভূক্ত নাছিল’।
৩:৯৬
إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبَارَكًا وَهُدًى لِلْعَالَمِينَ
নিশ্চয় মানৱ জাতিৰ বাবে সৰ্বপ্ৰথম যি ঘৰ প্ৰতিষ্ঠিত হৈছিল সেইটো হৈছে মক্কাত, বৰকতময় আৰু হিদায়ত বিশ্ববাসীৰ বাবে।
৩:৯৭
فِيهِ آيَاتٌ بَيِّنَاتٌ مَقَامُ إِبْرَاهِيمَ ۖ وَمَنْ دَخَلَهُ كَانَ آمِنًا ۗ وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلًا ۚ وَمَنْ كَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنِ الْعَالَمِينَ
তাত বহুতো সুস্পষ্ট নিদৰ্শন আছে, যেনে মাকামে ইব্ৰাহীম; যিয়ে তাত প্ৰৱেশ কৰিব সি নিৰাপদ; আৰু মানুহৰ মাজত তাত যাবলৈ যাৰ সামৰ্থ আছে, আল্লাহৰ উদ্দেশ্যে সেই ঘৰৰ হজ্জ কৰা তাৰ বাবে জৰুৰী কৰ্তব্য; আৰু যিয়ে কুফৰী কৰিব সি জানি থোৱা উচিত, নিশ্চয় আল্লাহ সৃষ্টিজগতৰ মুখাপেক্ষী নহয়।
.
৪:১২৫
وَمَنْ أَحْسَنُ دِينًا مِمَّنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ وَاتَّبَعَ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۗ وَاتَّخَذَ اللَّهُ إِبْرَاهِيمَ خَلِيلًا
সেই ব্যক্তিতকৈ দ্বীনৰ মাজত আৰু কোন উত্তম হ’ব? যিয়ে সৎকৰ্মপৰায়ণ হৈ আল্লাহৰ ওচৰত আত্মসমৰ্পণ কৰে আৰু একনিষ্ঠভাৱে ইব্ৰাহীমৰ মিল্লাতক অনুসৰণ কৰে, আৰু আল্লাহে ইব্ৰাহীমক অন্তৰঙ্গ বন্ধু হিচাপে গ্ৰহণ কৰিছে।
.
৬:১৬১
قُلْ إِنَّنِي هَدَانِي رَبِّي إِلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ دِينًا قِيَمًا مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۚ وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
কোৱা, ‘মোৰ প্ৰতিপালকে মোক সৎপথত পৰিচালিত কৰিছে। এইটোৱে সুপ্ৰতিষ্ঠিত দ্বীন, ইব্ৰাহীমৰ মিল্লাত (আদৰ্শ), তেওঁ আছিল একনিষ্ঠ আৰু তেওঁ মুশ্বৰিকসকলৰ অন্তৰ্ভুক্ত নাছিল’।
.
১২:৩৭-৩৮
قَالَ لَا يَأْتِيكُمَا طَعَامٌ تُرْزَقَانِهِ إِلَّا نَبَّأْتُكُمَا بِتَأْوِيلِهِ قَبْلَ أَنْ يَأْتِيَكُمَا ۚ ذَٰلِكُمَا مِمَّا عَلَّمَنِي رَبِّي ۚ إِنِّي تَرَكْتُ مِلَّةَ قَوْمٍ لَا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَهُمْ بِالْآخِرَةِ هُمْ كَافِرُونَ
ইউছুফে ক’লে, ‘তোমালোকক যি খাদ্য দিয়া হয় সেয়া অহাৰ আগতেই মই তোমালোকক সপোনৰ তাৎপৰ্য জনাই দিম। মই তোমালোকক যিটো জনাম সেয়া মোৰ প্ৰতিপালকে মোক শিক্ষা দিছে। নিশ্চয় মই সেই সম্প্ৰদায়ৰ ধৰ্ম মতক বৰ্জন কৰিছো যিসকলে আল্লাহৰ ওপৰত ঈমান পোষণ নকৰে, আৰু যিসকলে আখিৰাতক অস্বীকাৰ কৰে’।
১২:৩৮
وَاتَّبَعْتُ مِلَّةَ آبَائِي إِبْرَاهِيمَ وَإِسْحَاقَ وَيَعْقُوبَ ۚ مَا كَانَ لَنَا أَنْ نُشْرِكَ بِاللَّهِ مِنْ شَيْءٍ ۚ ذَٰلِكَ مِنْ فَضْلِ اللَّهِ عَلَيْنَا وَعَلَى النَّاسِ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَشْكُرُونَ
‘মই মোৰ পিতৃ-পুৰুষ ইব্ৰাহীম, ইছহাক্ব আৰু ইয়াকূবৰ মিল্লাত অনুসৰণ কৰো। আল্লাহৰ লগত আনক অংশীদাৰ কৰা আমাৰ বাবে সংগত নহয়। এইটো আমাৰ আৰু সমগ্ৰ মানৱৰ প্ৰতি আল্লাহৰ অনুগ্ৰহ; কিন্তু অধিকাংশ মানুহেই কৃতজ্ঞতা প্ৰকাশ নকৰে’।
.
১৬:১২৩✔️
ثُمَّ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ أَنِ اتَّبِعْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۖ وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
তাৰ পিছত আমি তোমাৰ প্ৰতি অহী কৰিলো যে, ‘তুমি একনিষ্ঠ ইব্ৰাহীমৰ মিল্লাত (আদৰ্শ) অনুসৰণ কৰা’; আৰু তেওঁ মুশ্বৰিকসকলৰ অন্তৰ্ভুক্ত নাছিল।
.
২১:৭৩
وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَيْنَا إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءَ الزَّكَاةِ ۖ وَكَانُوا لَنَا عَابِدِينَ
আৰু আমি তেওঁলোকক নেতৃত্ব দান কৰিছিলো, তেওঁলোকে আমাৰ নিৰ্দেশ অনুসাৰে মানুহক সঠিক পথ দেখুৱাইছিল; আৰু আমি তেওঁলোকক সৎকৰ্ম কৰিবলৈ, চালাত কায়েম কৰিবলৈ আৰু যাকাত প্ৰদান কৰিবলৈ অহী প্ৰেৰণ কৰিছিলো; আৰু তেওঁলোক আমাৰেই ইবাদতকাৰী আছিল।
.
২২:৭৮
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ ۚ مِلَّةَ أَبِيكُمْ إِبْرَاهِيمَ ۚ هُوَ سَمَّاكُمُ الْمُسْلِمِينَ مِنْ قَبْلُ وَفِي هَٰذَا لِيَكُونَ الرَّسُولُ شَهِيدًا عَلَيْكُمْ وَتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ ۚ فَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ وَاعْتَصِمُوا بِاللَّهِ هُوَ مَوْلَاكُمْ ۖ فَنِعْمَ الْمَوْلَىٰ وَنِعْمَ النَّصِيرُ
আৰু আল্লাহৰ পথত জিহাদ কৰা যেনেকৈ জিহাদ কৰা উচিত। তেওঁ তোমালোকক মনোনীত কৰিছে। তেওঁ দ্বীন সম্পৰ্কে তোমালোকৰ ওপৰত কোনো কঠোৰতা আৰোপ কৰা নাই। এইটো তোমালোকৰ পিতৃ ✔️ইব্ৰাহীমৰ দ্বীন। তেৱেঁই তোমালোকক ইয়াৰ পূৰ্বেই নামকৰণ কৰিছে ✔️‘মুছলিম’ বুলি আৰু এই কিতাবতো (এই নামেৰে নামকৰণ কৰা হৈছে); যাতে ৰাছুল তোমালোকৰ বাবে সাক্ষী হয় আৰু তোমালোকে মানুহৰ বাবে সাক্ষী হোৱা। সেয়ে তোমালোকে চালাত কায়েম কৰা, যাকাত প্ৰদান কৰা আৰু আল্লাহক মজবুতকৈ অৱলম্বন কৰা; তেৱেঁই তোমালোকৰ অভিভাৱক, তেওঁ কিমান যে উত্তম অভিভাৱক আৰু কিমান যে উত্তম সহায়কাৰী!
.
📍৪-আমি কোৰআনৰ পৰা শিকিছো যে ইছলামৰ সকলো ধৰ্মীয় পদ্ধতি ইতিমধ্যে কোৰআনৰ ওহী হোৱাৰ আগতেই প্ৰতিষ্ঠিত হৈছিল (৮:৩৫, ৯:৫৪, (১৬:১২৩, ২১:৭৩-see above), ২২:২৭, ২৮:২৭)। ১৬:১২৩ পদটো প্ৰত্যক্ষ প্ৰমাণ যে মহম্মদৰ জন্মৰ সময়ত ইছলামৰ সকলো ধৰ্মীয় প্ৰথা অক্ষত আছিল।
৮:৩৫
وَمَا كَانَ صَلَاتُهُمْ عِنْدَ الْبَيْتِ إِلَّا مُكَاءً وَتَصْدِيَةً ۚ فَذُوقُوا الْعَذَابَ بِمَا كُنْتُمْ تَكْفُرُونَ
আৰু কাবা ঘৰৰ ওচৰত সিহঁতৰ উপাসনা উৰুলি আৰু হাত তালিৰ বাহিৰে আন একো নহয়। গতিকে তোমালোকে শাস্তি ভোগ কৰা, কাৰণ তোমালোকে কুফৰী কৰিছিলা।
.
৯:৫৪
وَمَا مَنَعَهُمْ أَنْ تُقْبَلَ مِنْهُمْ نَفَقَاتُهُمْ إِلَّا أَنَّهُمْ كَفَرُوا بِاللَّهِ وَبِرَسُولِهِ وَلَا يَأْتُونَ الصَّلَاةَ إِلَّا وَهُمْ كُسَالَىٰ وَلَا يُنْفِقُونَ إِلَّا وَهُمْ كَارِهُونَ
আৰু সিহঁতৰ অৰ্থসাহায্য গ্ৰহণ কৰিবলৈ নিষেধ কৰা হৈছে এইকাৰণে যে, সিহঁতে আল্লাহ আৰু তেওঁৰ ৰাছুলৰ সৈতে কুফৰী কৰিছে আৰু চালাতত উপস্থিত হয় কেৱল শৈথিল্যৰ সৈতে, আৰু অৰ্থসাহায্য কৰে কেৱল অনিচ্ছাকৃতভাৱে।
.
২২:২৭
وَأَذِّنْ فِي النَّاسِ بِالْحَجِّ يَأْتُوكَ رِجَالًا وَعَلَىٰ كُلِّ ضَامِرٍ يَأْتِينَ مِنْ كُلِّ فَجٍّ عَمِيقٍ
‘আৰু মানুহৰ মাজত হজ্জৰ বাবে ঘোষণা কৰি দিয়া, তেওঁলোকে তোমাৰ ওচৰত আহিব খোজকাঢ়ি আৰু সকলো ধৰণৰ উটৰ পিঠিত আৰোহণ কৰি, তেওঁলোক আহিব দূৰ-দূৰণিৰ পথ অতিক্ৰম কৰি;
.
২৮:২৭
قَالَ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أُنْكِحَكَ إِحْدَى ابْنَتَيَّ هَاتَيْنِ عَلَىٰ أَنْ تَأْجُرَنِي ثَمَانِيَ حِجَجٍ ۖ فَإِنْ أَتْمَمْتَ عَشْرًا فَمِنْ عِنْدِكَ ۖ وَمَا أُرِيدُ أَنْ أَشُقَّ عَلَيْكَ ۚ سَتَجِدُنِي إِنْ شَاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّالِحِينَ
তেওঁ ক’লে, ‘মই মোৰ এই দুজনী ছোৱালীৰ এজনীক তোমাৰ লগত বিয়া দিব খোজো এই চৰ্তত যে, তুমি আঠ বছৰ মোৰ ইয়াত কাম কৰিবা, আৰু যদি তুমি দহ বছৰ পূৰ্ণ কৰা, সেইটো তোমাৰ ইচ্ছা। মই তোমাক কষ্ট দিব নিবিচাৰো। ইন শ্বা আল্লাহ নিশ্চয় তুমি মোক সৎকৰ্মপৰায়ণসকলৰ অন্তৰ্ভুক্ত পাবা’।
.
Comments
Post a Comment