21:73(The allegation by some that all the rituals came to us intact from the time of Abraham)
(তলত গুগলৰ অনুবাদ কৰা আছে)
The allegation by some that all the rituals came to us intact from the time of Abraham defies reason, history, and most of all contradicts the Quranic truth:
1- The proponents of the "came from Abraham" camp quote verses such as 21:73 to show that the Salat is as old as Abraham:
We made them (Abraham and his sons) leaders, guiding by Our command, and We inspired them to do good deeds, the observance of the Salat and the giving of the Zakat. They were worshippers of Us. 21:73
Indeed, the words in 21:73 confirm that the Salat was given to Abraham and his sons, however, neither 21:73 nor any verse in the Quran states that God gave Abraham 5 Salat. Therefore, 21:73 cannot be used to confirm the number of Salat given to Abraham.
2- Abraham lived well over 3500 years ago. To claim that rituals inherited by countless generations one after the other remained preserved defies Quranic truth. How is it possible for the receivers of God's law, across so many generations, keep their rituals preserved when God tells us that they could not even preserve the Books of God given to them (see 4:46, 3:78, 2:75, 5:41)?
3- How can the rituals passed down by many generations be preserved when God assured us that the only Book that is promised preservation is the Quran (15:9)?
4- Let us consider how various rituals get passed down from generation to generation. We inherit rituals through what our parents and our teachers pass down to us. The question here is as follows:
Are the words of our parents and teachers, when they pass down the rituals to us, to be considered revelation? Or are their words, just like the words of all humans, a form of hadith? If we uphold the words of our parents and teachers, which was passed down to us by means of their hadith, would we not be violating the clear command in 45:6:
In which hadith other than God and His revelations do they believe? 45:6
5- How can we be justified in saying we inherited the Salat across the generations, all the way back from the time of Abraham, when the Quran prohibits us from taking any part of our religion by means of inheritance:
And when it is said to them, "Follow what God has brought down (Quran)," they say, "No, we only follow what we found our fathers upon." What! Even if their fathers did not understand anything and were not guided? 2:170
6- He tests you through what He has given each of you. 5:48
➡️ Google translate as it found, no guarantee,pl check along English.
ইব্ৰাহীমৰ সময়ৰ পৰা সকলো আচাৰ-অনুষ্ঠান(rituals) আমাৰ ওচৰলৈ অক্ষত অৱস্থাত আহিছিল বুলি কিছুমানে কৰা অভিযোগে যুক্তি, ইতিহাসক প্ৰত্যাহ্বান জনায় আৰু সকলোতকৈ বেছি কোৰআনৰ সত্যৰ বিৰোধিতা কৰে:
১- "অব্ৰাহামৰ পৰা আহিছিল" শিবিৰৰ সমৰ্থকসকলে ২১:৭৩ পদৰ দৰে আয়াত উদ্ধৃত কৰি দেখুৱাইছে যে চালাত অব্ৰাহামৰ দৰেই পুৰণি:
আমি তেওঁলোকক (অব্ৰাহম আৰু তেওঁৰ পুত্ৰসকলক) আমাৰ আজ্ঞাৰ দ্বাৰা পথ প্ৰদৰ্শন কৰি নেতা বনালোঁ আৰু আমি তেওঁলোকক ভাল কাম কৰিবলৈ, ছালাত পালন কৰিবলৈ আৰু জাকাত দিবলৈ অনুপ্ৰাণিত কৰিলোঁ। তেওঁলোক আমাৰ উপাসক আছিল। ২১:৭৩
সঁচাকৈয়ে ২১:৭৩ পদৰ বাক্যই নিশ্চিত কৰে যে ছালাত ইব্ৰাহীম আৰু তেওঁৰ পুত্ৰসকলক দিয়া হৈছিল, অৱশ্যে ২১:৭৩ বা কোৰআনৰ কোনো আয়াতত ঈশ্বৰে ইব্ৰাহামক ৫ ছালাত দিছিল বুলি কোৱা নাই। গতিকে ২১:৭৩ পদ ব্যৱহাৰ কৰি অব্ৰাহামক দিয়া চালাতৰ সংখ্যা নিশ্চিত কৰিব নোৱাৰি।
২- অব্ৰাহাম ৩৫০০ বছৰতকৈও অধিক আগতে ভালদৰে জীয়াই আছিল। অগণন প্ৰজন্মই উত্তৰাধিকাৰী সূত্ৰে লাভ কৰা আচাৰ-অনুষ্ঠানবোৰ এটাৰ পিছত এটাকৈ সংৰক্ষিত হৈয়েই থাকিল বুলি দাবী কৰাটো কোৰআনৰ সত্যক অৱজ্ঞা কৰে। ঈশ্বৰৰ বিধান গ্ৰহণকাৰীসকলে, ইমানবোৰ প্ৰজন্মৰ মাজেৰে, তেওঁলোকৰ আচাৰ-অনুষ্ঠানসমূহ সংৰক্ষিত কৰি ৰখাটো কেনেকৈ সম্ভৱ যেতিয়া ঈশ্বৰে আমাক কয় যে তেওঁলোকে তেওঁলোকক দিয়া ঈশ্বৰৰ কিতাপসমূহো সংৰক্ষণ কৰিব নোৱাৰিলে (চাওক ৪:৪৬, ৩:৭৮, ২:৭৫, ৫:৪১)?
৩- যেতিয়া ঈশ্বৰে আমাক আশ্বাস দিছে যে যিখন কিতাপ সংৰক্ষণৰ প্ৰতিজ্ঞা কৰা হৈছে সেয়া হ’ল কোৰআন (১৫:৯) তেতিয়া বহু প্ৰজন্মই প্ৰচাৰ কৰা ৰীতি-নীতিবোৰ কেনেকৈ ৰক্ষা কৰিব পাৰি?
৪- বিভিন্ন ৰীতি-নীতি কেনেকৈ প্ৰজন্মৰ পৰা প্ৰজন্মলৈ বিয়পি পৰে, সেইটো বিবেচনা কৰা যাওক। আমাৰ পিতৃ-মাতৃ আৰু আমাৰ শিক্ষকসকলে আমাক যিখিনি প্ৰদান কৰে তাৰ জৰিয়তে আমি আচাৰ-অনুষ্ঠানৰ উত্তৰাধিকাৰী সূত্ৰে লাভ কৰো। ইয়াত প্ৰশ্নটো হ’ল তলত দিয়া ধৰণৰ।
আমাৰ পিতৃ-মাতৃ আৰু শিক্ষকসকলৰ বাক্যবোৰ, যেতিয়া তেওঁলোকে আমাৰ ওচৰলৈ ৰীতি-নীতিসমূহ প্ৰদান কৰে, তেতিয়া তেওঁলোকে প্ৰকাশ বুলি গণ্য কৰা উচিত নেকি? নে তেওঁলোকৰ কথাবোৰ, ঠিক সকলো মানুহৰ কথাৰ দৰেই, হাদীছৰ এটা ৰূপ? যদি আমি আমাৰ পিতৃ-মাতৃ আৰু শিক্ষকসকলৰ বাক্যক সমৰ্থন কৰোঁ, যিবোৰ তেওঁলোকৰ হাদীছৰ দ্বাৰা আমাৰ ওচৰলৈ প্ৰেৰণ কৰা হৈছিল, তেন্তে আমি ৪৫:৬ পদত দিয়া স্পষ্ট আজ্ঞা উলংঘা নকৰোনে?
ঈশ্বৰ আৰু তেওঁৰ ওহীবোৰৰ বাহিৰে আন কোনটো হাদীছত তেওঁলোকে বিশ্বাস কৰে? ৪৫:৬
৫- আমি কেনেকৈ কোৱাটো ন্যায্য হ’ব পাৰো যে আমি প্ৰজন্মৰ পিছত প্ৰজন্ম ধৰি ছালাত উত্তৰাধিকাৰী সূত্ৰে পাইছো, ইব্ৰাহীমৰ সময়ৰ পৰা, যেতিয়া কোৰআনে আমাক উত্তৰাধিকাৰৰ দ্বাৰা আমাৰ ধৰ্মৰ কোনো অংশ লোৱাত নিষেধাজ্ঞা আৰোপ কৰিছে:
আৰু যেতিয়া তেওঁলোকক কোৱা হয়, "ঈশ্বৰে যিটো (কোৰআন) নমাই আনিছে, সেইটো অনুসৰণ কৰক," তেতিয়া তেওঁলোকে কয়, "নাই, আমি কেৱল সেইটোৱেই অনুসৰণ কৰক যিটোৰ ওপৰত আমি আমাৰ পূৰ্বপুৰুষসকলক পাইছিলোঁ।" কি! যদিও তেওঁলোকৰ পিতৃসকলে একো বুজি নাপালে আৰু পথ প্ৰদৰ্শন কৰা নহ’ল? ২:১৭০
৬- তেওঁ তোমালোক প্ৰত্যেককে যি দিছে তাৰ দ্বাৰা তোমালোকক পৰীক্ষা কৰে। ৫:৪৮
.
..raf..
Comments
Post a Comment